12 Aralık 2009 Cumartesi

PRENS VE BEN



Filmin Konusu:

Paige (Julia Stiles) bütün hayatını bir dünya haritasında işaretlediği yerlere gidebilmek üzerine kurmuştur. Wisconsin Universitesinde tıp eğitimi almaktadır ve hiçbir şeyin buna engel olmasına izin vermeyecektir.

Ta ki Danimarka Kralı olarak çok yakında taç giyecek olan çapkınlıklarıyla ünlü prens Edward'la (Luke Mably) tanışıncaya kadar! Edward seçmediği bu hayattan kaçıp kendisini yeniden bulabilmek için takıma bir isimle Paige'in okuluna kaybolur. Başlarda birbirinden hiç hoşlanmayan Paige ve "Eddie"nin arasında kısa bir süre sonra sınıf arkadaşı olmaktan öte bir yakınlaşma başlar.

Eddie Peige için neleri göze alacak? Peige hayallerinden ne kadar uzak kalabilecek? Julie Stilles ve Luke Mobiy kalpleri ısıtan bu romantik film de birlikte inanılmaz bir ikili oluşturuyorlar.


PRENS VE BEN 1.BÖLÜM




PRENS VE BEN 2.BÖLÜM




PRENS VE BEN 3.BÖLÜM



PRENS VE BEN 4.BÖLÜM



PRENS VE BEN 5.BÖLÜM




PRENS VE BEN 6.BÖLÜM




PRENS VE BEN 7.BÖLÜM




prens ve ben,prens ve ben izle,prens ve ben seyret,prens ve ben online izle,prens ve ben full izle,prens ve ben indirmeden izle,prens ve ben filmi,prens ve ben filmi izle,prens ve ben filmi seyret,prens ve ben bedava izle,prens ve ben canlı izle

prens ve ben,prens ve ben izle,prens ve ben seyret,prens ve ben online izle,prens ve ben full izle,prens ve ben indirmeden izle,prens ve ben filmi,prens ve ben filmi izle,prens ve ben filmi seyret,prens ve ben bedava izle,prens ve ben canlı izle

Hiç yorum yok: