13 Aralık 2009 Pazar

PRENS VE BEN 3: KRALİYET BALAYI


Filmin Konusu:
Önce dillere destan bir aşk hikâyesi… Ardından peri masalı gibi bir düğün… Şimdi de kraliçelere layık bir balayı… Kraliçe Paige ( Kam Haksin – Pride & Predjudice) ve Kral Edvard’ın (Cris Geere – Blood and Choclate) tek dileği kısa bir süreliğine bile olsa saray hayatını arkalarında bırakarak uzun süredir hayalini kurdukları romantik balayına çıkmaktır.

Ancak Belavia’nın muhteşem ormanları, karla kaplı tepeleri ve tarihi saraylarının arasında bile sorumlulukları peşlerini bırakmayacaktır. Sığındıkları bu masal diyarı bir petrol madenine dönüştürülme tehlikesiyle karşı karşıyadır, üstelik bu tehdidin sahibi de kendi başbakanlarıdır!
Bütün bunlar yetmezmiş gibi Kraliçe Paige’in eski sevgililerinden biri ortaya çıkmıştır ve onu sırlarını açıklamakla tehdit etmektedir. Bakalım çift zorlukları aşıp hayallerindeki balayına kavuşabilecek mi?


İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ



prens ve ben 3,prens ve ben 3 izle,prens ve ben 3 seyret,prens ve ben 3 online izle,prens ve ben 3 full izle,prens ve ben 3 indirmeden izle,prens ve ben 3 bedava izle,kraliyet balayı izle,kraliyet balayı seyret,kraliyet balayı online izle,kraliyet balayı full izle,prens ve ben 3 kraliyet balayı,prens ve ben 3 kraliyet balayı izle,prens ve ben 3 kraliyet balayı seyret,prens ve ben 3 kraliyet balayı online izle,prens ve ben 3 kraliyet balayı full izle,prens ve ben 3 kraliyet balayı indirmeden izle,prens ve ben 3 kraliyet balayı bedava izle

prens ve ben 3,prens ve ben 3 izle,prens ve ben 3 seyret,prens ve ben 3 online izle,prens ve ben 3 full izle,prens ve ben 3 indirmeden izle,prens ve ben 3 bedava izle,kraliyet balayı izle,kraliyet balayı seyret,kraliyet balayı online izle,kraliyet balayı full izle,prens ve ben 3 kraliyet balayı,prens ve ben 3 kraliyet balayı izle,prens ve ben 3 kraliyet balayı seyret,prens ve ben 3 kraliyet balayı online izle,prens ve ben 3 kraliyet balayı full izle,prens ve ben 3 kraliyet balayı indirmeden izle,prens ve ben 3 kraliyet balayı bedava izle

Hiç yorum yok: